לימודי וסדנאות בישול

מה לומדים בסדנאות בישול?

תחום האוכל הוא תחום שתפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. כל נושא האוכל הבריא החל לחלחל אצל הרבה אנשים, יותר אנשים חושבים על כל מרכיב שנכנס לגוף, נושא הצמחונות והטבעיות עולה בצורה משמעותית ועוד. כל השינויים שקרו בתחום האוכל גרמו להרחבה של תחום האוכל החל מתכניות בישול, מתכונים חדשים ועד ללימודים בתחום האוכל והבישול.

 סדנאות אוכל לכולם

יש סוגים רבים של סדנאות ולימודים בתחום האוכל החל מסדנאות אפייה של מאפים ולחמים שונים, קורסים של קונדיטוריה מנות אחרונות וקינוחים ועד ללימודים של בישול ארוך וארוחה גדולה. הסדנאות השונות מאפשרות לקהל רחב ללמוד את המקצועות השונים. אחד היתרונות בלימודים בתחום האוכל הוא שהרוב הגדול של הסדנאות מתאימות כמעט לכל אדם.

הסדנאות והלימודים השונים נחלקים ללימודים מקצועיים המתאימים לקהל המעוניין לפתח קריירה או לפתוח עסק וללימודים קצרים יותר המתאימים לקהל חובבנים המעוניינים להרחיב את הידע הקיים אצלם. אנשים בכל הגילאים יכולים ללמוד לבשל והיום יש אפילו סדנאות ייעודיות המתאימות לקהל ספציפי כגון סדנאות לגיל הזהב, סדנאות לילדים ועוד.

 לימודי בישול בדן גורמה

בית הספר דן גורמה משתייך לרשת המלונות דן, יש בית ספר אחד היושב בתל אביב והשני בחיפה. בית הספר דן גורמה הוא אחד מבתי הספר הגדולים ביותר והמקצועיים ביותר. בית הספר מונה עשרות של סוגים שונים בתחום לימודי הבישול, הכשרות במטבח ועוד. בית הספר מספק תכני לימוד עשירים ועדכניים מאד.

בית הספר מציע מגוון נוסף של קורסים הנושקים לעולם האוכל כגון קורס בתחום היין הפונה לאנשים המתעניינים בעולם היין, קורס זה יכול להיות במתכונת מקצועית הונה לקהל של אנשי מקצוע וכן במתכונת שמתאימה לחובבנים יותר.
קורס נוסף שבית הספר מציע הוא קורסים בתחום המלונאות המציעים הכשרה מקצועית,  במסגרת קורס ניהול מלונאי משולב, שנועד להכשיר מנהלים לדרגי הביניים במלונות השונים.

 מה לומדים בסדנאות בישול?

לימודים בתחום האוכל הם לימודי העשרה ברובם, המטרה היא לתת כמה שיותר יודע על מנת שבפועל יהיה הרבה יותר קל. במהלך הקורס התלמידים מקבלים ידע ממיטב השפים והמרצים בעולם הקולינרי. דן גורמה מעמיד את מיטב השפים על מנת שהתלמידים יקבלו את הידע המקצועי והאמתי ביותר. במהלך הקורס התלמידים לומדים אך לשלב בין טעמים ותבלינים שונים, לומדים לחדד את חוש היצירתיות המטבח, אך לפתח מתכונים מקוריים ועבודה תחת לחץ ועוד.

 לסיכום

בית הספר דן גורמה הוא בית ספר מקצועי בתחום לימודי עולם האוכל. בית הספר מציע מגוון של מסלולי לימוד המתאימים לכל סוגי הקהל המתעניין בתחום. נושא סדנאות הבישול ולימודים בתחום הבישול הוא עולם ומלואו אשר ממשיך לצבור תאוצה גם בימים אלו.