על שינוי קריירה בגיל 40

אנשים רבים המגיעים לגיל 40, מרגישים עייפים ושחוקים. מסתכלים אל העתיד, ולא מוצאים דבר מרגש או מקורי. העבודה נהפכת לשגרה, וכל הזמן מחפשים תירוץ להישאר בבית. יום כיף, יום מחלה, כל דבר שיוציא אותם ליום חופש מהעבודה בשביל יום פחות צפוי. קריירה חדשה היא לא חלום, גם בגיל 40. תמיד אפשר להתפטר, ולהתחיל התחלה חדשה. באמצעות התפטרות, רעיון חדש לעבודה יותר מאתגרת ואמון עצמי, זה גם יכול לקרות.

 השלבים לשינוי- החל מהצעד הראשון

אם אתם מרגישים שאתם לא מממשים את מלוא הפוטנציאל שלכם בעבודה, מרגישים שכל יום הוא אותה שגרה, העבודה גורמת לכם תסכול, דבר ראשון: התפטרות. התפטרות היא צעד מפחיד לכל אדם, המעלה תהיות לגבי השלב הבא. אך זוהי נקודת ההתחלה לשינוי הקריירה. לאחר שהתפטרתם, חשבו על עבודה חלופית להמשך החיים. הסבה מקצועית, פתיחת עסק עצמאי, אילו יתאימו לגיל 40. למידת תואר חדש פחות מומלצת בגיל זה. כשתעשו את הבחירה שלכם, כשתחברו את הקריירה החדשה בחייכם, התחילו ללמוד/לעסוק בה.

הצעות מעשיות

אם אתם רוצים לעשות הסבה מקצועית, בדקו אילו הסבות ניתן לעשות בהתאם לעבודה הקודמת שלכם, ולכו על זה. אך אם בגיל 40 מיציתם את יחסי עובד-מעביד, ואתם רוצים להיות הבוסים, תמיד תוכלו לפתוח עסק. העסק יכול להיות קשור לתחום שעבדתם בו קודם (אם לדוגמה הייתם מתווכים, תוכלו לפתוח משרד תיווך משלכם). לעומת זאת, רבים מהאנשים שמשנים קריירה, ובמיוחד בגיל 40, מעדיפים להתנסות בתחום חדש. לכן ניתן לפתוח עסק בתחום שונה לחלוטין: חנות בגדים, מספרה, מעדניית דגים, מסעדה, כל חלום נושן שהיה לכם אתם כעת יכולים לבצע.

 ייעוץ – אל תתביישו לבקש עזרה

אם לא הצלחתם למצוא את עבודת חלומותיכם הבאה, מגוון האפשרויות נראה קטן מדי או גדול מדי, תמיד תוכלו לפנות למתן ייעוץ מקצועי לשינוי קריירה. זאת לא בושה, גם כשאתם בני 40. פנו לייעוץ ותנו ליועצים לעשות את העבודה שלהם.

אתם לא לבד

אתם לא היחידים שרוצים שינוי בגיל 40. זו היא התופעה נפוצה, וכ-40% מהעובדים עושים זאת בגיל הזה. לכן אין צורך לפחד, פשוט לכו על זה. גם בגיל 40, אתם יכולים לשנות את הקריירה ולפנות לעבודה שתספק אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *