לימודי טניס וטניס שולחן

קורס מדריכי טניס שולחן במכללה האקדמית בוינגייט – מגיל 16

המכללה האקדמית בוינגייט, הינו מכון הספורט הגדול ביותר במדינת ישראל כיום, והוא מוביל למצוינות בקרב ספורטאי ישראל התחרותיים, ופועל להטמעת תרבות הספורט ולאורח חיים פעיל בקרב כלל האוכלוסייה הלכה למעשה. חשוב לציין, כי במכללה האקדמית בוינגייט מתקיימים לימודים אקדמאים בענפי הספורט השונים, לימודי תעודה וקורסי השתלמות רבים. בנוסף לכך מתקיימים במכון וינגייט גם קורסי מאמנים בענפי הספורט השונים לרבות טניס שולחן (פינג – פונג).

הכשרת מדריכים בטניס שולחן המכללה האקדמית בוינגייט

טניס שולחן הוא אחד מענפי הספורט המיוחדים, ובארץ ישנם כמה וכמה קבוצות אשר מתחרות בליגה ארצית. טניס שולחן הוא גם ענף ספורט עממי מאד נפוץ, ובגלל הנוחות שניתן לעסוק בו הוא הפך למאד פופולארי. אין זה סוד כי כיום נראה כי לרבים בארץ יש שולחנות טניס שולחן בבית וגם מוסדות רבים מחזיקים שולחנות כאלה לצורך הענין.

קורס מדריכי טניס שולחן נועד להכשיר מאמני טניס שולחן, והוא משולב במסגרת קורסי הכשרת המאמנים של המכון. הקורס כולל גם לימודים עיוניים וגם לימודים ענפיים.

  • לימודים עיוניים – במסגרת הלימודים העיוניים לומדים אנטומיה, פיזיולוגיה, פסיכולוגיה כללית, תורת האימון וכדומה. לימודים אלה משתרעים על פני – 60 שעות לימוד.
  • לימודים ענפיים – במסגרת לימודים אלה עובדים על מיומנות אישית, הדרכה ואימון, הכנה גופנית לילדים, חוקת הענף ושיפוט וכן תורת הענף. לימודים אלה משתרעים על פני 140 שעות לימוד.

בנוסף לכך, עובר התלמיד במהלך הלימודים גם קורס עזרה ראשונה בהיקף של 28 שעות לימוד.

תנאי הקבלה לקורס והתעודה

על מנת להתקבל לקורס יש לעבור מבחן במיומנות אישית ובטכניקה, וכמו כן ראיון אישי אשר מתמקד ברקע הספורטיבי של המועמד, הבנת הענף, נסיון בהדרכה קודמת וכדומה. קורס מדריכי טניס שולחן במכון וינגייט פתוח לכל אחד מגיל 16 אשר יעמוד בתנאי הקבלה. בסיום הקורס מקבל החניך תעודת מדריך טניס שולחן בהתאם להוראות חוק הספורט.

לידיעתכם – הקורס הבא נפתח במכון וינגייט בחודשי יולי אוגוסט 2015 – פרטים באתר האינטרנט.