קורס לבניית אתרים

קורס לבניית אתרים

כיום ענף הפרסום המוביל ביותר הוא ענף האינטרנט. ניתן למצוא כל עסק רציני מחזיק אתר ייצוגי ברשת, אתרי מעריצים, אתרי שיווק וקידום, אתרי חברות ועוד. “אינטרנט” היא מילה שידועה בפי כל אחד, ופופולרית ביותר. מנוע החיפוש מכיל מיליארדי אפשרויות, וכל יום נעשים מאות מליוני חיפושים. לכן, הביקוש לאנשים שלמדו בניית אתרים הולך וגדל עם ההתפתחות הטכנולוגית. בשביל שהאתר יהיה פופולרי הבונה שלו צריך להקפיד שהאתר יהיה נוח לשימוש, גבוה גרפית, נגיש למידע, איכותי בתוכן, מגוון  ומשולב בצורות מדיה שונות ועוד. כל זאת ניתן ללמוד באחד מהקורסים לבניית אתרים, אך ישנם קורסים מקצועיים שמתמקדים בנושא מסוים הקשור לבנייה. כל שאתם צריכים לעשות זה להירשם לקורס ולהתחיל.

 איפה ניתן למצוא קורס, ומהם תנאי הקבלה?

ניתן למצוא קורס לבניית אתרים בכל איזור בארץ: “קווים” בחיפה, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, כפר סבא, ירושלים (לימודים בהפרדה) ובבני ברק, “mentor ” ברמת גן, “מכללת אתגר” בבאר שבע, דימונה, נתיבות וקריית גת, “מכללת תפנית” בחולון, “המכללה לניו מדיה” בתל אביב, ועוד. הרשמה לקורסים כן דורשת תנאי קבלה בסיסיים, והם שליטה בסיסית בשפה האנגלית ובשימוש במחשב, וכמובן רצון ללמוד ולהצליח. הקורסים מתקיימים בדרך כלל בשעות הערב, כפעמיים בשבוע, 300 שעות בממוצע, ונפרשים במשך 8 חודשים.

 מה בתוכנית הלימודים?

בקורס ניתן לרכוש כלים מקצועיים להקמה וניהול שוטף של אתרי אינטרנט. לעיתים הקורסים משתנים בהתאם לעדכניות השוק, ומלמדים איך להתחשב באפיון האתר ע”י הלקוח וליצור אתר אינטרנט דינמי. וכמובן שהכל בהתאם לאיגוד האינטרנט הבינלאומי. כל נושא מלומד עם התנסות אישית, בשביל להעשיר את הנסיון ועד לקבלת תוצאות טובות. בסיום הקורס תצאו עם תיק עבודות הכולל פרויקטים אישיים, ותעודה. הנושאים הנלמדים: מבנה רשת האינטרנט, התאמת אתר לפלאפון נייד, שימוש באנימציה, צרכי הגולשים, שפת html, תכנון ועיצוב האתר, סוגים שונים של סביבות פיתוח, אפיון חווית המשתמש ועוד. ישנם קורסים העוסקים בנושא ספציפי שקשור לבנייה כגון: תדמית האתר, בניית אתרי דרופל, בניית אתרים לעסקים, בניית מסדי נתונים, ועוד.

 השלב האחרון בדרך להתחלה: השתלבות במקומות העבודה

מיותר לציין כי הביקוש לאתרים גדל מאוד בשנים האחרונות ודורש בוני אתרים רבים. ולכן, אין לחשוש בקשר למציאת מקום עבודה. מסיימי הקורס יוכלו להתקדם לקורסים מתקדמים יותר, או ללימודי המשך כגון אדריכלות ועיצוב פנים. ניתן להשתלב בעבודות בחברות הייטק, בחברות פרסום, ובבניית ותחזוקת אתרים לעסקים וחברות מסחר. כמו כן, במקצוע זה מאוד קל לעבוד באופן עצמאי. ביכולתכם לפתוח אתר להנאתכם וללא רווח כספי, אך כעבודה תוכלו לבנות אתר בנושא מסוים ולהרוויח ממנו כסף על ידי מתן שירות בתשלום, הטבות באתר בתשלום, או בפרסומות. מציאת העבודה היא שלב קל בתהליך, ולכן אין לכם מה לחשוש מחוסר מציאת עבודה. כל שעליכם לעשות זה להירשם לקורס, לסיים אותו, ולהיכנס לעולם הטכנולוגיה ולהיות אשפים בתחום שלכם.

קורס לבניית אתרים