לימודי תוכנת פוטושופ – עיצוב ברמה אחרת

פוטושופ זכתה בתארים רבים כתוכנה הטובה והנוחה ביותר למשתמש. היא מציעה מגוון אפשרויות אפקטים, הצללה, והכל עם תפריט ידידותי. אומנם היא נוחה לשימוש, אך נדרש ללמוד להתעסק בה בשביל להגיע לרמות הגבוהות שהיא מציעה. בעזרת טופס הרשמה, עיפרון, ורצון לדעת לעצב דרך המחשב- תוכלו להירשם לקורס לימודי פוטושופ וליישם זאת. בקורס תלמדו תוכן מעשי ועיוני, שייתן לכם את הכלים המקצועיים לעבודה מהנה או לתחביב מהנה. הדרך להפיכת הטייטל ל- “Computer Artist” לא דורשת רבות. אם אתם רוצים לדעת איך להשתמש ב”מעבדה הדיגיטלית” הביתית לחוויה כיפית ועשירה שיכולה לשמש כעבודה, פשוט הירשמו לקורס לימודי פוטושופ ותרכשו את כל הידע.

הרשמה לקורס פוטושופ – ה’קליק’ הראשון

תוכלו למצוא בקלות את הקורסים: “קמרה אובסקורה” בתל אביב, “גליץ” ברמת גן, “start” בירושלים, “קווים” בחיפה, ראשל”צ, תל אביב, באר שבע, כפר סבא, ירושלים ובני ברק, ועוד. ברוב הקורסים אין תנאי קבלה, אך מומלץ להתקין על המחשב הביתי פוטושופ לצורך תרגול. ניתן להוריד את גרסת הניסיון החינמית לתקופה של 30 יום, אך לאחר מכן תצטרכו לשלם על התוכנה. בחלק מן הקורסים יבקשו להכין מבעוד מועד תמונות שצולמו על ידיכם, בכדי לערוך אותם. אם אתם בוגרי קורס צילום הידע שרכשתם יעזור לכם מאוד, והרבה מן המסיימים את הקורס פונים לפוטושופ כלימודי המשך. אורך הקורס הוא כ20-60 שעות, כפגישה או שתיים בשבוע, ואורך הפגישה הוא בדרך כלל ארוך ונמשך כמה שעות.

תוכנית הלימודים – עיון, עשייה, תרגול, ושליטה בנלמד

בפוטושופ ניתן למצוא כלים רבים לעיצוב, ובנוסף אפילו אפשר להוסיף כלים מתוכנות אחרות. עם זאת, ניתן לפתח כלי עבודה באופן עצמאי. בקורס תלמדו מן השלבים הקטנים ועד לגדולים: סידור וארגון קבצים, מבוא לעיבוד תמונה, עיבוד בפוטושופ, תיקוני צבע, תוספות, ריטוש, אפקטים ופילטרים, עריכת דיוקן, ועוד. כמו כן ילמדו טכניקות מתקדמות לעיבוד, ניגוד והתאמת גוון, הוספה או החסרה של חלקים בתמונה, ואיכות המקור הדיגיטלי. כל נושא יוסבר בהתחלה ע”י מרצה מנוסה, תערך הדגמה, התנסות, ותרגול רב בקורס ומחוצה לו. כמו כן, לימודי הקורסים ישתלבו עם חומר עיוני. בסיום הקורס תתבקשו להגיש פרוייקט גמר.

 ה’קליק’ הסופי- יציאה לשטח

תוכנת הפוטושופ ידועה בשימושה אצל צלמים מקצועיים, ולכן קורס צלמות הולך יחד עם קורס זה. מומלץ ללמוד את שני הקורסים, בשביל להיות מנוסים בשתי התחומים ולבסוף לעבוד כצלם מקצועי בעל ידע נרחב. עם תעודת הסיום תוכלו לפנות גם לתחום העיצוב החזותי ולהשתמש בידע בשביל עיצוב אופנה, בנייה ועיצוב אתרים, מעצבי כרזות ופרסומות, ועוד. הקורס אינו מספיק בשביל לעבוד במקצועות הללו, אך משמש כבסיס מעולה ותוסף גדול לקריירה עיצובית, ולכן מומלץ ללכת ללימודי המשך בתחום עיצוב ספציפי. מקצועות העיצוב מתגמלים מאוד, וככל שהכישרון שלכם גדול כך גם תמצאו עבודה טובה. לעומת זאת, אתם יכולים ללמוד רק פוטושופ ולהשתמש בידע כהכנסה נוספת, ולבצע עבודות ביתיות. אך יותר מכל- פוטושופ משמש כתחביב מהנה במיוחד לכל אוהבי העיצוב הגרפיקאי, שאותו ניתן ללמוד בקלות באמצעות אחד הקורסים.

קורס פוטושופ