האם ייעוץ קריירה יעיל?

ייעוץ קריירה האם זה עוזר ?

מהו ייעוץ קריירה ולמי הוא מיועד?

כאשר אנשים שונים מפנים אתכם אל יועץ קריירה, למה בדיוק הכוונה מקצועית? האם ייעוץ קריירה הוא דבר שמתאים לכל אדם שמתלבט באשר להמשך חייו, או שהוא מיועד למקרים ספציפיים יותר? ככלל, התחום של ייעוץ קריירה הוא תחום מורכב מאד, והמשמעות היא שגורם מקצועי שמנוסה בתחומי העיסוק ומשאבי האנוש, יכול להכווין אתכם באשר לאפשרויות של הקריירה שמתאימות ליכולות שלכם, לכישורים שלכם, לצרכים שלכם וגם לשוק העבודה. אם כך, מתי הייעוץ יכול לסייע באופן מהותי?

 כל המקרים שבהם הייעוץ מסייע

  • אחרי הצבא – לא מעט צעירים אחרי השירות הצבאי שלהם, תוהים מה צריך להיות הכיוון שלהם בקריירה כעת. רבים אף לא בטוחים מה הם צריכים ללמוד – והרי לימודים הם הבסיס לקריירה, בין הם אם אקדמיים או תעסוקתיים. צעירים שפונים לשירות של ייעוץ קריירה, יכולים אם כן להבין מה כיוון שמתאים להם, ולצמצם אפשרויות.
  • אנשים שמשנים קריירה – חשים מיצוי משמעותי מאד במקצוע שלכם? מעוניינים בשינוי חד בחיים שלכם? אפשר שאתם באמת זקוקים לכיוון חדש – אבל מה יהיה הכיוון שמתאים לכם? יש לא מעט שאלות בתחום, ופניה ליועץ קריירה מקצועי, יוכל בהחלט להבהיר לכם מהו השינוי שאתם זקוקים לו.
  • מי שבתהליכי חיפוש – יש אנשים רבים, אשר מוצאים את עצמם בתהליך מתמשך של חיפוש עבודה, מבלי שהם מצליחים להשתקע באף מקום – הם לא מצליחים לעבור ראיונות, ובמקומות העבודה הם לא מחזיקים יותר מחודש-חודשיים. האם יש בעיה בכיוון שבחרתם? פונים למשרד של ייעוץ קריירה, ואז מבינים האם כדאי המשיך בכיוון שבו התחלתם או לפנות לכיוון אחר.

 משתלם לטווח האורך

שירותי הייעוץ להכוונה מקצועית ולקריירה, ניתנים כמובן עם תשלום, אך חשוב להבין, שמדובר ממש על השקעה חכמה לטווח האורך. תמורת תשלום חד פעמי, תוכלו להבין מהו הכיוון בחיים שמתאים לכם, ומשם תוכלו לעלות על דרך המלך, וכל זה תוך זמן קצר יחסית מבלי שאתם מלאים התלבטויות והתחבטויות.

האם ייעוץ קריירה יעיל?

האם ייעוץ קריירה יעיל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *