לימודי שזירת פרחים

הכל על קורס שזירת פרחים

המטרה של קורס שזירת פרחים היא לשלב בין לימודים עיוניים ומעשיים תוך היכרות עם סגנונות שזירה שונים. בשלבים הראשונים של הקורס מתמקדים הלימודים בסגנון הקלאסי הכולל מבוא והכרת כלי עבודה, עקרונות של שזירת פרחים, סידורי שולחן ועיצוב אירועים, פרחים ומתנות, סידור בסל ועוד. בשלבים הבאים יכולים התלמידים לקחת חלק בקורסים מאתגרים המדגישים את הסגנון המודרני. הלימודים כוללים נושאים כמו שקיפות וסידור בתוך כלי זכוכית, עיצוב סביבתי, עיצוב פרחים מינימאליסטי ועוד.

קורס שזירת פרחים אינו דורש ניסיון מוקדם או רקע מקצועי מסוים. הקורס מתאים לכל מי שאוהב פרחים ורוצה להשתלב בקריירה מקצועית בתור שוזר. לאחר הקורס ניתן לברר על עבודה בחנויות פרחים בצפון, לשמוע על המלצות מודעות דרושים לסידורי פרחים בפתח תקווה ובגוש דן או להפריח את הנגב והדרום.

איפה לומדים את הקורס וכמה זמן הוא נמשך?

יש מספר נושאים המלווים את כל מי שמתלבט לגבי קורס שזירת פרחים:

א. איפה לומדים – את הקורס ניתן ללמוד בעשרות מוסדות פרטיים המפוזרים בכל רחבי הארץ. הקורס מועבר במתכונת מצומצמת של מספר תלמידים, מה שמבטיח יחס אישי מכל מורה ומרצה.

ב. כמה זמן נמשך הקורס – קורס ממוצע נמשך 16 מפגשים של 4 שעות אקדמיות בכל מפגש. עם זאת, רצוי לברר מראש לגבי הרכב הקורס ולשמוע על חלוקת השיעורים לאורך זמן.

ג. איזה תעודה מקבלים – סטודנטים העומדים בהצלחה בדרישות קורס שזירת פרחים מקבלים תעודת דיפלומה. תעודה זו מאפשרת חיפוש מהיר אחר מקומות עבודה והשתלבות במסלולי קריירה קיימים.

לסיכום, קורס העוסק בתחום של שזירת פרחים מבטיח המון עניין ואתגר. יש ביקוש לעבודה בתחום ורבים בוחרים בשזירת פרחים בתור קריירה שנייה ושלישית. הדבר החשוב הוא ליהנות מהקורס ולנסות להפיק ממנו את המרב.

באדיבות פרחים פתח תקווה – חנות “הפרח”