לימודי עיצוב אופנה

הכל על לימודי עיצוב אופנה בארץ

לא מעט צעירים וצעירות, חולמים להיות מעצבי אופנה כשהם יהיו גדולים, וכיום הם יכולים לעשות את הצעד הראשון כדי להגשים את חלומם – ולהירשם ללימודי עיצוב אופנה! אם בעבר מי שרצה ללמוד את התחום היה צריך לטוס לחו”ל – הרי שהיום יש מגוון רחב של מוסדות המציעים שיעורים שונים בתחום. כמובן שכך תוכלו ללמוד איך לעצב בגדי יומיום, שמלות כלה וערב, בגדי אופנה עילית, וכמובן לתת לפרץ היצירתיות שבכם להתפקע החוצה. אך מה כוללים הלימודים, ואיך נרשמים אליהם?

 כל המידע על הלימודים

  • תנאי הקבלה – כדי להתקבל ללימודי עיצוב אופנה, יש צורך לרוב בתעודת בגרות מלאה, מעבר של ריאיון אישי, מעבר בחינת קבלה, והחשוב מכל – הצגת תיק עבודות. רצוי להציג תיק עבודות מגוון עם שפע של עבודות תכנון – כולל שמלות כלה וערב, אופנה גברית, וכיו”ב – הוא להתבייש לציין השפעות. אפשר גם להירשם למכינה, לצורך הכנת תיק עבודות מוצלח.
  • היכן לומדים? – יש מגוון רחב יחסית של מוסדות שמציעים לימודי עיצוב אופנה. המפורסמים ביותר הם המסלולים של מכללת שנקר, מכון אבני, מכללת ביטוי, סטודיו B6, המדרשה לאופנה, ועוד שפע של מסודות נוספים. היתרון הוא בפיזור הארצי, שמאפשר לכל אחד גם ללמוד קרוב לבית, במידת הצורך.
  • תכני הלימודים – כמובן שבמגמות עיצבוה אופנה, תוכלו להיחשף לתחומים מרתקים מאד. תוכלו ללמוד על אביזרי אופנה, סטיילינג, עיצוב שמלות כלה וערב, הכנת קולקציות, תפירה, רקמה,  אומנות קלאסית, אופנה בראי ההיסטוריה, ועוד שפע של תחומים מדהימים.
  • השתלבות – האם מי שלומד עיצוב אופנה יכול להשתלב בתחום? לא כולם הופכים למעצבים – אך רבים משתלבים בתעשיית האופנה כסטייליסטים, תופרים, או בתחום ספציפי יותר – כמו למשל עיצוב נעליים או עיצוב שמלות כלה וערב. כמובן שהטובים ביותר – מצליחים אף כמעצבי אופנה.

 להגשים את חלומכם

זו ההזדמנות שלכם להגשים את החלום שתמיד היה לכם – וללכת להיות מעצבי אופנה מוצלחים, ולהירשם לתוכנית הלימודים העדיפה עליכם.

לימודי עיצוב אופנה

לימודי עיצוב אופנה