לימודי יעוץ שיווקי ועיסקי

הכל על לימודי ייעוץ עסקי ושיווקי

חולמים להיות יועצים עסקיים? מרגישים שאתם יכולים לפנות תוכנית שיווקית לעסק? מבינים שעסק מסוים זקוק לשירות של ניכיון שיקים אבל לא יודעים איך לפנות אליו בנידון? כנראה שאתם צריכים להפוך ליועצים עסקיים! עם זאת, אי אפשר להפוך ליועצים כאלה בן ליל, והדבר דורש כמובן תוכנית לימודים מקיפה. אמנם במסגרות לימודים אחרות כמו לימודי מנהל עסקים או לימודי כלכליה עם תקשורת, נגועים בתחומים אשר משיקים לתחום – אך כיום יש תוכניות לימודים פרטניות, אשר עוסקות בתחום באופן ספציפי.

 מידע מקיף על תוכניות הלימודים

  • תנאי הקבלה – בכדי להתקבל למוסד הלימודים, יש להיות בעלי תואר ראשון בתחומים משקיעים שאותם ציינו כמו כלכלה או מנהל עסקים, או תחומים כמו הנדסה, חשבונאות וכיו”ב. עם זאת, יש מוסדות לימוד שמוכנות לקבל אנשים לאל רקע אקדמי – אך בעלי ניסיון מעשי בעולם העסקים, כגון אנשים שמבצעים ניכיון שיקים, וכיו”ב.
  • תוכנית הלימודים – בתוכנית הלימודים בתחום הייעוץ והשיווק העסקי, אתם תלמדו תחומים מרתקים, תיאורטיים ופרקטיים כאחד. בין השאר לומדים כיצד מגייסים אשראי לעסקים, כיצד מגייסים משקיעים, איך מכינים פרזנטציות לעסקים,  איך מייעלים את המיסוי לעסקים וארגונים,  איך מנהלים מועדוני לקוחות,  איך משווקים עסקים בתוך האינטרנט אל מול השיווק בעולם האמיתי, איך מתנהלים מול חברות סטארט אפ באופן פרטני, ועוד תחומים רבים ומיוחדים.
  • משך הקורס – משך הקורס בתחום הוא גמיש למדי, אך ניתן לומר שברוב המקרים, מדובר על טווח שנע בין 130 ל160 שעות אקדמיות. יש לקחת בחשבון שלפחות שליש מתוכנית הלימודים היא מעשית ודורשת התמחות במקום עבודה בתחום.

 היכן תשתלבו בהמשך?

מי שמסיים בהצלחה את מסלול הלימודים ועומד בכל תנאי הרף של המוסד, יוכל כמובן לקבל תעודת הסמכה רשמית לתחום הייעוץ העסקי והשיווקי. לאחר מכן, תוכלו לסייע לעסקים לבנות מצגת למשיכת משקיעים, להסביר להם מתי ניכיון שיקים הוא כדאי עבורם, להוציא עסקים כושלים מהבוץ, ולבצע עוד שורה של פעולות מיוחדות ומרתקות.

3 thoughts on “הכל על לימודי ייעוץ עסקי ושיווקי

  1. ייעוץ עסקי הוא תחום מאוד רחב של נושאים שקשורים בניהול עסק.
    במקרה שלי הגעתי לתחום אחרי תואר בכלכלה וראיית חשבון,
    אני עדיין הבעלים של משרד רואה חשבון פעיל והתמחתי בכל התחומים שיכולים לעזור לעסק להרוויח יותר.
    התחומים החמים בכל עסק הם: שיווק פרסום ומכירות – כי בלי זה עסק לא יכול להתקיים.
    אני לא מכיר כרגע תוכנית ללימוד ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי. רוב היועצים העסקיים הגיעו לתחום דרך עשייה בפועל ולימוד עצמי

  2. היי,
    אשמח לבצע שיתופי פעולה בין האתרים
    שברשותי לבין האתר שלכם שיכול לתרום לשנינו.
    מדובר בפעולה פשוטה ללא תשלום. במידה
    ותרצו לשמוע פרטים נוספים, תוכלו ליצור איתי 
    קשר בכתובת orenshlomo23@gmail.com

Comments are closed.