פסנתרן, שוליית ליצן ועוד: העבודות הכי שוות בחופש הגדול

שוב מתקרב החופש הגדול, וכולם באטרף למצוא עבודה. מלצרים, דיילים, עובדי קולנוע, מקדנולנדס…. אם קצת נמאס לכם מכל העבודות השגרתיות, ואתם מחפשים עבודה מקורית, אחת שכשתגידו עליה אנשים ירימו גבות, הכתבה הזאת בשבילכם.

שנת הלימודים 2015 אוטוטו מסתיימת, וכל נער רוצה להרוויח כמה שקלים לחופש. אז חוץ מהעבודות הרגילות והמשעממות, הנה כמה הצעות לעבודות כיפיות ויוצאות דופן

1. שוליית ליצן – כן, שמעתם נכון, יש דבר כזה. כל ליצן צריך עוזר שיפעיל קצת  את הילדים ויעזור בהכנות. ומה יותר טוב מלעבוד שעה ולהרוויח טוב? מי שמחפש עבודה קלילה עם כסף- זאת העבודה.

שכר: 100-200 ש״ח לשעה. שווה לא?

2. הפעלת קייטנה – תתפלאו, אבל לא רק בתי ספר ומתנ״סים עושים קייטנות בחופש. גם נערים ונערות יכולים. בעזרת קשרים, הרבה חלוקה של פליירים, והמון מרץ, תהיה לכם אחלה של קייטנה. רק קחו בחשבון- זה דורש המון אחריות, והרבה אנרגיה. העבודה הזאת היא לקוראים שמחפשים יותר מאמץ!

שכר- תלוי בכמות הנרשמים. בערך כ100 ש”ח רווח מכל ילד.

3. קישוט כיתות – בתחילת כל שנת לימודים, הילדים באים לכיתה מקושטת. אבל היא לא מתקשטת לבד: המורות באות בחופש ומקשטות, והם מאוד יישמחו להיפטר מזה. העבודה דורשת אנרגיה, זריזות, והכי חשוב- יצירתיות. אם בא לכם לעזור למורה ולתלות בשטיחי קיר טור על ארץ ישראל, ״מצטיין השבוע״ וכו’, תיצרו קשר עם מורות ותוכלו להרוויח. רק אל תתבאסו כשתראו את הבצפר גם בחופש הגדול… :-/

שכר- 25 ש״ח לשעה. מכובד ביותר.

4. בייביסיטר כלבים – יכול להיות שעל העבודה הזאת שמעתם. העבודה מאוד רווחית, וכל בנאדם שאין לו כוח להוציא את הכלב לטיול, יישמח מאוד אם תעשו זאת עבורו (תמורת סכום סמלי כמובן). העבודה דורשת, אהבה לחיות, במיוחד אהבה לכלבים, ואל תשכחו שתצטרכו ללכת הרבה.

שכר: 30-40 ש״ח לשעה לכלב אחד. שווה!

5. פסנתרנים בבתי מלון – יצא לכם ללכת לבית מלון, ולשמוע ברקע מנגינת פסנתר? אולי לא חשבתם על זה, אבל הפסנתרן מרוויח כסף טוב! אם אתם אוהבים במה, ויודעים לנגן ברמה גבוהה- זאת העבודה בשבילכם! בבתי מלון שמחים לקבל כשרונות צעירים לעבודה, כאלה שאנשים ייתפלאו איך בגילם הם מנגנים ככה. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם המלונות באיזור, ואולי אפילו תקבלו תשובה חיובית. אין לכם מה להפסיד.

שכר: 150-500 ש״ח לערב! מרוויחים ובגדול!

6. השתתפות בפרסומות/תוכניות ילדים – ראיתם לאחרונה גאליס ואמרתם לעצמכם ״באלי להיות אליאנה תדהר הבאה?״ או ״תובל שפיר״? זה לא חלום. אולי אתם לא יודעים, אבל הם היו בדיוק כמוכם! כל אחד עם כריזמה, כשרון משחק, ועם סטאר קוואליטי יכול להיות בתוכניות ופרסומות! כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם ערוץ הילדים, או רשות השידור, ללכת לאודישן ואולי אפילו להתקבל. העבודה מאוד מבוקשת, וכל הזמן מחפשים ילדים חדשים. אם אתם נהנים מתשומת לב, פרסום, וכסף טוב-זאת העבודה בשבילכם!

שכר: 500-4,000 ש״ח!!! הכי משתלם שיש!!!

עדיין לא מצאתם את עבודת חלומותיכם לחופש הגדול?? אל תתייאשו- תמשיכו לחפש. יש מצב שתעלו על עוד עבודה מגניבה ויוצאת דופן. ואם מצאתם- ספרו לנו בעמוד הפייסבוק:

לעמוד הפייסבוק