לומדים מחשבים

לימודי פיתוח משחקי מחשב

לימודי פיתוח משחקי מחשב במסגרת קורס פיתוח לימודי מחשב

מי מאיתנו לא אוהב לשחק במשחקי מחשב? האמת היא שכיום נראה שאפשר כבר לומר, כי כולם! ומי מאיתנו לא אמר לעצמו יותר מפעם אחת – יש לי רעיון מדליק למשחק מחשב חדש. אבל איך עושים זאת בעצם הלכה למעשה? כיצד מפתחים משחקי מחשב בפועל בצורה רצינית ומקצועית? והכוונה לכל סוגי המשחקים האפשריים במחשב החל ממשחקים פשוטים בעלי מנגנון משחק פשוט מאד ועד למשחקי מחשב מורכבים ביותר, תלת מימדיים אשר כוללים עולמות שונים ומשונים. מסתבר כי ניתן ללמוד פיתוח משחקי מחשב במסגרת קורס פיתוח משחקי  מחשב.

מטרת לימודי פיתוח משחקי מחשב

מטרת הלימודים בתחום ייחודי זה היא בעצם להתמחות בפיתוח משחקי מחשב מסוגים שונים כאלה ואחרים במהלך שנת לימודים אחת כאשר הלימודים נערכים בשעות היום. קורס פיתוח משחקי מחשב מכשיר את הלומדים בו בעיצוב משחקי מחשב ואפליקציות נוספות. בתוכנית הלימודים כלולים קורסים תיאורטיים שונים, אשר במסגרתם לומדים כללים ותהליכים לעיצוב נכון של משחק מן הקונספט ועד לרמת הגרפיקה והטכנולוגיה, ובנוסף לכך יש קורסים מעשיים אשר בהם מתנסים התלמידים בעבודה מעשית בתלת מימד ובפלאש למשחקים החל מקביעת הקונספט דרך בניית מנוע משחק, ועד לבניית אב טיפוס פועל של המשחק בסופו של דבר. בקורס המדובר מקבלים כלים ומיומנויות להשתלבות בחברות משחקים בארץ ובעולם, בתחום הפרסום, ביזמות בתחום המשחקים ואף להקמת סטודיו עצמאי לכל דבר.

למי זה מתאים ומהם תנאי הקבלה

לימודי פיתוח משחקי מחשב מיועדים לאנשים מאד יצירתיים ובתחומים מגוונים אשר מעוניינים לרתום את כישרונם לתחום פיתוח משחקי המחשב, לבניית עולמות וירטואלים והמצאת משחקים חדשים מסוגים שונים וחדשים. חשוב לומר כי תחום זה מצריך יצירתיות ברמה גבוהה מאד, וכשרון רב על מנת להגיע להישגים ראויים ולפתח קריירה מצליחה בתחום תחרותי זה.

תנאי הקבלה לקורסים אלה הם:

  • ידע מוקדם בשימוש וביישומי מחשב שונים
  • ידע בסיסי (טוב) בשפה האנגלית
  • ראיון קבלה אישי

הלימודים בקורס כזה מתקיימים פעמיים בשבוע במשך היום למשך שנת לימודים שלמה והם מזמנים ללומדים בהם עולם חדש של ידע וחוויות.