לימודי תיירות

האם יש עבודה בתחום לימודי תיירות בישראל? והאם הלימודים משתלמים?

רבים מחפשים קריירה בתחום התיירות בישראל ולא לחינם. מדינת ישראל היא אחת הארצות המבוקשות ביותר בעולם מבחינת תיירות דתית, שכן ברחבי הארץ נמצאים מקומות קדושים לשלוש הדתות המערביות הגדולות, הנצרות, היהדות והאסלם. תיירות היא תחום מאד רחב, וניתן כיום ללמוד לימודי תיירות במוסדות לימוד שונים ובתחומים מגוונים מאד ללא כל עוררין. יש כאלה אשר לומדים להיות מדריכי טיולים, אחרים מעוניינים להשתלב בתחום המלונאות או האירוח, אנשים אחרים מעוניינים להשתלב בתחום המסעדנות והמזון, ויש כאלה אשר מעוניינים לעסוק בארגון של טיולים וחבילות נופש במסגרת משרדי נסיעות ותיירות. לימודי תיירות ברחבי הארץ יכולים להיות מאד משתלמים ללא כל צל של ספק גם מבחינת העניין וגם מבחינת האפשרויות לעשות קריירה של ממש בתחום התיירות.

תיירות – ענף יצוא גדול ביותר בארץ

עד כמה שזה נשמע וודאי מוזר, התיירות נחשבת לענף יצוא ולאחד הגדולים במשק. ענף יצוא נחשב לכזה כאשר הוא מכניס מטבע זר למדינה. ענף התיירות בארץ מתבסס על שני ענפים מובילים, ואלו הם:

  • התחום של תיירות פנים
  • התחום של תיירות חוץ

יש לציין, כי בשני המקרים שירותי התיירות די דומים ונחלקים למלונות וחדרי אירוח, הסעות תיירים, אוכל (הכולל מסעדות, בתי קפה וכדומה) אטרקציות למבקרים, מסלולי טיולים מסוגים שונים, השכרת רכבים וכיוצא באלה. תיירות חוץ היא אשר נחשבת כמובן לענף היצוא, מכיוון שהתיירים אשר מגיעים לארץ רוכשים את שירותי התיירות במטבע זר בין אם הם רוכשים אותם בארץ המוצא שלהם או ישירות בארץ.

לימודי תיירות אכן משתלמים לכל הדעות

לימודי תיירות מאד משתלמים מן הסתם, וכמו בכל מקצוע אחר מוענקים לתלמידים כלים וידע נחוצים על מנת לבצע את עבודתם בתחום התיירות בצורה הטובה ביותר. ישנם כמה וכמה בתי ספר לתיירות בארץ בתחומים שונים שניתן ללמוד בהם לימודים אקדמאים, לימודי תעודה או קורסי השתלמות שונים. לאחר סיום הלימודים נקלטים מרבית התלמידים בתחום התיירות ברחבי הארץ בתפקידים שונים ומגוונים ביותר ללא כל צל של ספק.

באדיבות חברת הסעות מטיילי צפת בכנען

One thought on “האם יש עבודה בתחום לימודי תיירות בישראל? והאם הלימודים משתלמים?

  1. פינגבאק: הכל על לימודי תיירות | לדרך

Comments are closed.